Újabb elit márka akar betörni az extrém sportok piacára

Egyre több az olyan márka, amelynek alapvetően semmi köze az extrém sportokhoz, de utcai kollekciókkal és leszerződtetett profi nagyágyúkkal mégis megpróbál betörni az action sportok piacára. Hasonló a történet a Nike, az Adidas, a Converse, a K-Swiss és most pedig a Ralph Lauren esetében is.

 

Nemrégiben vásárolta fel az elit márkákat – többek közt a Guccit és az Yves Saint Laurent is jegyző – PRR disztribúció a Volcomot, most pedig egy újabb nagy márka, a Ralph Lauren készül a debütálásra.

A brand vezetősége nagyon egyszerű módját választotta a középpontba kerülésnek, leigazolták Tucker Perkinst és Hannah Kearneyt az amerikai slopestyle sícsapatból, így kellő reklámot kaphat a márka RLX névre keresztelt téli vonala.
A két síelő egyébként ott lesz a 2014-es szocsi téli olimpián is, ami nagyban közrejátszott abban, hogy a cég választása rájuk esett.

A jelenleg Coloradóban edző Perkins korábban a Sessions ruháit koptatta, elmondta: "egyszerűen képtelen volt visszautasítani a Ralph Lauren ajánlatát, ami mindenképp előrelépést jelent a karrierjében". 

A Ralph Lauren már támogatta az amerikai olimpiai csapatot a 2008-as olimpián, valamint jövőre Londonban is ők támogatják az Egyesült Államokat, de extrém sportolókon idáig még nem láthattuk a lovaspólós márkajelzést.

A téli vonal bemutatására még az idei szezonban sor kerül.

Comments

comments