Egyre több az olyan márka, amelynek alapvetően semmi köze az extrém sportokhoz, de utcai kollekciókkal és leszerződtetett profi nagyágyúkkal mégis megpróbál betörni az action sportok piacára. Hasonló a történet a Nike, az Adidas, a Converse, a K-Swiss és most pedig a Ralph Lauren esetében is.
Nemrégiben vásárolta fel az elit márkákat – többek közt a Guccit és az Yves Saint Laurent is jegyző – PRR disztribúció a Volcomot, most pedig egy újabb nagy márka, a Ralph Lauren készül a debütálásra.
A brand vezetősége nagyon egyszerű módját választotta a középpontba kerülésnek, leigazolták Tucker Perkinst és Hannah Kearneyt az amerikai slopestyle sícsapatból, így kellő reklámot kaphat a márka RLX névre keresztelt téli vonala.
A két síelő egyébként ott lesz a 2014-es szocsi téli olimpián is, ami nagyban közrejátszott abban, hogy a cég választása rájuk esett.
A jelenleg Coloradóban edző Perkins korábban a Sessions ruháit koptatta, elmondta: "egyszerűen képtelen volt visszautasítani a Ralph Lauren ajánlatát, ami mindenképp előrelépést jelent a karrierjében".
A Ralph Lauren már támogatta az amerikai olimpiai csapatot a 2008-as olimpián, valamint jövőre Londonban is ők támogatják az Egyesült Államokat, de extrém sportolókon idáig még nem láthattuk a lovaspólós márkajelzést.
A téli vonal bemutatására még az idei szezonban sor kerül.