Racionális döntést hozott a Bikemag. Csődbemenés helyett az online formára való teljes áttérést választják.
”
A 4-5 ezer stabil magazinvásárló helyett ezért a jövőben weboldalunk 100.000 feletti látogatószámának növelésén dolgozunk. A web tartalmi korlátlansága, és az így megszólítható – a magazinnálsokszorosan nagyobb – embertömeg elérése érdekében úgy döntöttünk, hogy megszüntetjük a havi-kéthavi nyomtatott kiadványt, és ezentúl csak szezonális, tematikus print kiadványokkal jelenünk meg, a fő hangsúly pedig a webes megjelenéseken lesz.” – ez a közlemény áll a
Bikemag, a hazai mountainbike magazin honlapján.
A mostani kiélezett gazdasági körülmények közt csak a komoly nemzetközi magazinok tudnak életben maradni.
A kicsi szaklapok erőforrásait fölőrli a nyomdaköltség és a terjesztés.
Az emberek pedig ugyan szeretik magukkal vinni a klotyóra a magazinokat, de ebből nem lehet megélni.
A Bikemag tíz év és száz megjelent lapszám után húzza le a rolót.
Comments
comments