SZEX ÉS AUTÓ: Pakolj a hátsó ülésre vagy pakolj a hátsó ülésen?

Nők és autók: alig használt BMW-t, alig leharcolt csajjal reklámozni, összkerékhajtás a sikeres megcsalásért, nade járhatsz "levágott" fejű nővel is, ha Skodát veszel.

Az autók és a szép, szexis nők párosítása nem új keletű reklámfogás.
Az autókiállításokon is megszokott látvány: a menő standokon miniszoknyás hoszteszek sorakoznak a verdák mellett.
Ami érthető is, hiszen mégiscsak az erősebb nem képviselői alkotják a fő vásárlóerőt a gépjárművek piacán. A férfiak pedig szeretik a szép nőket. “Ha jó kocsid van, jó nőd is lesz mellé…” – sugallják az autóreklámok, amelyek amolyan “kellékként” használják a női nemet és a szexualitást.





“Tudd, nem Te vagy az első!”

– Mindig is összetartozott a szép nő  és szép autó. Lerágott csontnak számít, mégis használják. Igaz, az utóbbi időben egyre ritkábban. Vagy ha mégis, akkor próbálják viccesre venni a reklámot, ami vagy sikerül vagy nem – mondta el az extrem.hu-nak Várkonyi Gábor  autós szakújságíró.

Az autóreklámokat készítő ügynökségeken azonban igencsak megszalad olykor a kreatívok agya. Íme, három példa arra, miként is hozható össze a nő és az autó egy reklámban. Olvasóinkra bízzuk, döntsenek: melyik jön be nekik.

Tuti a használt verda. És a használt csajszi?

“Jársz velem?” olvasható a felírat a plakáton, melyen egy Skoda autó és egy fej nélküli fehérneműs hölgy látható. A Skoda autóreklám abból indul ki “hogy minden férfi (még a legkifinomultabb lelkületű hűvös budai úriember is) egy kicsit hímsoviniszta és perverz disznó legbelül”írja az ominózus reklámról egy reklámszakember, aki szerint a Skoda Superb óriásplakátja eléri a célját.





A Skoda a hímsovinisztákra gondol

Ennél a reklámnál sokkal messzebb ment a BMW.
Ők rögvest a legközönségesebb irányba mozdultak, amikor használtautó hirdetésüket megalkották.
A reklámozás célja: az alig használt BMW-k eladására felhívni a figyelmet.
A reklámképen csak egy gyönyörű, kihívó, felig nyitott ajkú, babás arcú, szőke hölgy látható. Vagyis, a reklám az alig használt BMW-ket, egy alig “használt” nőhöz hasonlítja, akinél lehet, hogy nem Te leszel az első, de ez talán nem is




Mercedes GLK
baj.

Luxusmárka a hűtlenségért

A szexuális tartalmat közvetítő reklámok sorából a Mercedes sem maradhat ki, ők azonban finomabban használják a szexualitást.
 Igaz, ők is kellékként “alkalmazzák” a nemeket, de legalább nemcsak a nőket.

A Mercedes-reklámfilm az összkerékhajtás megbízhatóságát hirdeti a hűséges párkapcsolatokkal szemben.
Vagyis, aki összkerékmeghajtással közlekedik, az garantált, hogy sikeresen megcsalhatja párját.
Merci reklám: Itt!!!

Comments

comments