Jubileumi bélyeg, egyedi Herendi, magyar szerelő a Renault istállóban, és tökéletes, esőt jól átvészelt pálya – érdekességek a magyar futamról
A héten a fővárosban (Robinson Étteremben tartott) sajtótájékoztatón osztották meg a szervezők a sajtó képviselőivel a Forma 1 idei változásait, a szervezés részleteit,
Üdülései csekkel is lehet fizetni a jegyért, www.hungaroring.hu |
Dohány reklámok nélkül
Kiderült például, hogy jövőre már ne keressünk dohányreklámot a verseny megjelenési felületein, ugyanis teljes egészében tiltott lesz a dohányreklám a száguldó cirkusz futamain. Így, az eddigi Marlboro Magyar Nagydíj névből is csak a Magyar Nagydíj marad – hangzott el a Forma 1 csütörtöki sajtótájékoztatóján.
Sőt, már idén is korlátozták a dohány reklámokat. A pályán belül lehet csak reklámozni, és a csapatok maguk döntik el, hogy bevállalják-e a tiltott dohányreklámokat.
Palik László a sajtótájékoztatón |
Palik László szerint a jegyárak tekintetében egyre közelebb hozták az emberekhez a sportot, hiszen az edzési napokra már 1700 Ft-ért be lehet jutni. Igaz, a fő futam idején döntően 20 ezer Ft fölöttiek a jegyárak. De, 112 ezer Ft is kóstálhat a boxutcával szembeni tribünre szóló hétvégi jegy. Azonban, a tribünre szóló jegyekért ingyenes parkolóhely jár! Így, már jobban megéri…
Magyar a Forma 1-ben
Azért pedig, hogy a néző elégedett legyen a hazai szerzés részéről 600 munkatárs serénykedik majd.Egy magyar pedig a Forma 1 nemzetközi csapatában is helyet kapott, mégpedig a Renault istálló berkein belül. .
A Renault F1 Team ugyanis 6 futamra meghívott egy-egy szakembert az adott ország szerelői közül. Ezt a tisztet pedig hazánkban Csedő Levente nyerte el, aki már a csapat Team szerelői gárdájának egyenruhájában tölti hétvégi napjait.
Elégedettek a pályával
“A csapatok nagyon kedvelik a magyar pályát, mert technikás, és a legkisebb gondot jelentő pályának számít nemzetközi összehasonlításban” – tudatta Frank Tamás, a
Amihez annyit tettek hozzá, hogy a magyar pálya körideje is azt mutatja, hogy jól autózható.
“Húsz éve figyelem a Forma1-et, és remélem a magyar pálya egyik évben elnyeri majd a Legjobb pálya díját” – vélekedett Herbert Gábor szakértő.
Az eső nem viselte meg a pályát
“A nagy esőzések sem viselték meg a pályát, emiatt nagyon izgultunk, mert a Hungaroring mégiscsak völgyben van, homokos talajon. De, a legdurvább szerdai
Trunkó Barnabás nem csinált viccet a sajtótájékoztatón való részvételből |
De, a sajtótájékoztatón elhangzott az is: állítólag a pálya körül már cseppet sem ilyen rózsás a helyzet, ugyanis borzasztó útviszonyok vannak, feláztatott a talaj.
De, erről nem a Hungaroring tehet. Igaz, a jobb állapotokért minden megtehet.
Szigorúan őrzött Herendi a díjazottaknak
Mégpedig olyan, amelyen 1 hónapot dolgoztak aHerendi Porcelán Manufaktura mesterfestői, akik napi 8 órában precíz munkával alkották meg a dobogós helyezettnek járó elismerést.
Aranyos Herendi díjak |
|
Jubilál a magyar pálya
Ünnepi borítékra ünnepi bélyeg dukál |
dén ugyanis 20 éves évfordulóját tölti a mogyoródi pálya, amely alkalmából ünnepi bélyeget adtak ki.
Aki tehát gyűjti a Forma 1-es relikviákat, az 75 Ft-ért a postahivatalokban beszerezheti a sajátos emléket, vagy akár nyálazhat és borítékolhat egy alkalmi emléket.