Igazi férfiakkal partizott a masculan

Buli, coolság és partihangulat – ez jellemezte az Aquaworld Élményfürdőben megrendezett „Az Igazi Férfi by masculan” eseménysorozat soron következő állomását, amely a Splash Valentin Éjszakai Fürdő Partyn kereste az igazi férfiakat.

A legutóbb a fittséget és erőnlétet díjazó masculan most a coolságra és a kreativitásra helyezte a hangsúlyt. A rendezvényen három versenyszámban mérettettek meg a versenyzők, akiket a díszvendégként meghívott HOOTERS Budapest-lányok zsűriztek; volt Party Dance, ahol a legkreatívabb zumba koreográfiát díjazták; volt Party Jump, ahol a legcoolabb ugrást kellett bemutatni; és volt – a legnagyobb sikert aratott… – Party Baywatch megmérettetés is, ahol a férfiaknak „életmentő lovagiasságból” kellett vizsgázni – a vízből kimenteni a csinos masculan-lányt.

A legjobbak különleges díjazásban részesültek, hiszen a páros Splash Party belépőn túl, Erdei Zsolt világbajnok ökölvívóval vezetésével tartott VIP-bokszedzést, Matók Ádám magyar bajnok rallyversenyzővel pedig egy élményautózást lehetett nyerni.
Sőt egy bajnokoknak arany is jár; a győztesek a masculan legújabb – hamarosan a boltokba kerülő – masculan GOLD különleges, aranyszínű termékét is megkapták.

A hangulat – mint mindig – fergetes volt, amiről DJ Whiteboy és Péter Attila gondoskodott, így a több mint ezer ember hajnalig bulizhatott a hagyományosan megrendezett, de csöppet sem mindennapi fürdőpartin.
A távozó vendégek egy-egy ajándék masculannal térhettek haza, hiszen ahogy a szlogen is mondja: Soha ne menj el nélküle!.
Az eseményéről és a soron következő „Az Igazi Férfi by masculan” programokról a Facebook/azigaziferfi oldalon találni több információt.

„Az Igazi Férfi by masculan” kampány… – a masculan szerint egy férfit sohasem a kora tesz férfivá; egy tinédzser éppúgy lehet igazi férfi, mint egy bölcs aggastyán. Az igazi férfit számtalan jelző illetheti, egyben azonban mindenki egyetért: egy férfi attól lesz igazán férfi, ahogyan gondolkodik, cselekszik, ahogyan a mindennapjait éli.
A márka legújabb kampánya ebben a meggyőződésben született, és célja, hogy felkutassa az igazi férfi értékeket, közvetítse azokat, bemutassa mindenki számára, milyen is az IGAZI FÉRFI by masculan.

A kampány arca a 23 éves magyar bajnok rallyversenyző, Matók Ádám.
A 2013-as évben számos próbatétel vár majd a vállalkozó kedvű férfiakra, ahol a legkülönbözőbb szituációkban bizonyíthatják majd képességeiket.
A cél az „Az Igazi Férfi Díj” elnyerése a legkülönbözőbb versenyszámokban, amelynek örökös díjazottja Erdei Zsolt világbajnok ökölvívó.


„Kampányunkkal szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy az Igazi Férfi ismérve szubjektív dolog. Nincs tökéletesség, de a legkülönbözőbb területeken és tulajdonságokkal bárki felszínre hívhatja magából az igazi férfit, csak hinni kell benne, és tennie kell érte. Az igazi férfiak díjazásával ösztönözni szeretnénk a fiatal férfiakat, hogy megmérettesenek, és hozzák ki magukból a maximumot – legyen szó bulizásról, udvarlásról, szexualitásról, párkapcsolatról, családról, sportról vagy a munkáról, tanulásról. Jelen esteben pedig a bulizásról és a kreativitásról. Egy férfi elengedhetetlen jellemzője a humor, a vidámság és a coolság, így most ezen jellemzők alapján kerestük a legjobbakat. Azt gondolom, a több mint ezer ember kiváló hangulata bizonyította: sikeres és fergeteges rendezvényt sikerült rendeznünk” – mondta el a parti után Janicsek Tamás, a masculan forgalmazója (alant a fotón középen).

 

Comments

comments