A legjobb nemzetközi szponzorációért járó díjat kapta meg a Puma a Volvo Ocean Racingen indított hajója köré szervezett promóciójáért.
A sportszer- és divatcikk gyártó cég a Volvo Ocean Race Földkörüli vitorlás versenyen indított hajójával és a sportesemény köré szervezett promóciójával érdemelte ki az elismerést.
Antonio Bertone, a Puma vezető marketingese azt mondta a szponzorációról:
“Részvételünk a Volvo Ocean Race-en segített megmutatni a világnak, hogy komolyan gondoljuk a vitorlázást, és elkötelezettek vagyunk az új termékkategóriánk iránt”.
A világkörüli viadalon végül másodikként befutó Puma-hajót, az Il Mostro-t a versenyen érintett mind a tizenegy kikötőbe mobil Puma-boltok követték, és négy helyre a Puma építészeti és dizájnprojektjének eredményét, a Puma City-t is elvitték.