Bryan Fox és Austin Smith profi snowboardosok tisztában vannak azzal, mekkora hatással vannak a rajongóikra. Ezt a hatalmat szeretnék az energiaital piac ellen fordítani, és így megszületett a Drink Water mozgalom.
A két jóbarát kezdetekben csak a saját deszkáikat díszitette "Drink Water" feliratokkal, majd akkora fantáziát láttak a szlogenben, hogy matricákat és pulóvereket gyártattak le, amiket a témával azonosulni tudó barátaik között osztottak szét.
A dolog végül annyira bejött, hogy az elmúlt hónapban már beindítottak egy saját website-ot, kiszélesítették a termékpalettát, és mások számára is megvásárolhatóvá tették.
Annak bizonyításaként, hogy egy nemes célért küzdenek, az összes bevételük 10%-át a water.org szervezetnek ajánlották fel.
"Nagyon szerettünk volna egy olyan dologért pénzt adományozni, amiben ténylegesen hiszünk. A Föld nagyon sok részén elérhetetlen a tiszta víz, ez pedig óriási probléma az emberek számára, ezért mindenképp szeretnénk segíteni a rászorulókon" – nyilatkozta Fox.
A másik cél, amiért létrehozták a mozgalmat, az az, hogy megtörjék az egészségre olyannyira káros energiaitalok uralmát.
"Szeretném leszögezni, hogy nem akarok rágalmazni senkit sem, de az energiaitalok óriási hatással vannak a fiatalokra. Vegyük például Travis Rice-t. Egy csodálatos sportoló, aki rendkívül sokat tesz mind a szellemi mind a fizikai fittségéért: jógázik, egészségesen táplálkozik, hihetetlen sokat edz, de mégis az egyik legkárosabb ital reklámarca (Red Bull). Versenyeket nyer, szupermotivált, rendkívül intelligens ember, csodálatos, amit elért, de felmerül a kérdés: milyen áron? Vajon sikerült volna neki az energiaital gyártóktól kapott pénzek nélkül? Nagyon jó barátom, és tényleg nem szeretnék tiszteletlen lenni vele, de ezek elgondolkodtató dolgok" – tette hozzá Fox.