A játékpiacon is verseng a két félcsöves legenda

A XXI. században már nemcsak a való életben zajlanak az extrém versenysportolók küzdelmei… Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a legendás félcső deszkás Tony Hawk ezúttal videójáték eladásokban nyomta le a fiatal tehetséget, Shaun White-ot.

 

Mindkét extrém atléta jártas már a játékiparban.
Hawk-nak tavaly októberben a tizenegyedik saját nevével fémjelzett játéka jelent meg, míg White 2008 novemberében megjelent snowboardos játéka, a "Shaun White Snowboarding“ után tért vissza újra a játékosok képernyőire a "Shaun White Skateboarding-gal“.
Így hát a két félcső klasszis az eladási listákon mérte össze "tudását“.
Az egyidőben megjelent játékok közül meglepő módon (hiszen tudjuk marketing szempontból White a világ második legértékesebb neve) Tony Hawk játéka a kelendőbb.
A múlt őszi katasztrófális kezdetek óta a "Tony Hawk: Shred“ 135 ezer példánya kelt el az USA-ban (270 ezer pedig világszerte), így termelve 1 billió dollár bevételt a játékot készítő cégnek.
Ezzel szemben Shaun White deszkás játékából csupán 60 ezret adtak el amerikában és 120 ezret globálisan.
"„Úgy gondolom, hogy az én játékaim a gördeszkázás szinonímájaként van az emberek fejében, hiszen mi alkottuk meg ezt a videojáték stílust“ – mondta Tony Hawk.
 
A játékokat egyébként hazánkban is forgalmazzák, így ha valaki kedvet kapott hozzájuk, beszerezheti őket a videójáték szaküzletekben…

Comments

comments