Egy másik magyar csapat

A csapat neve (Team Hungary)megfelelő. A csapatban szereplő nevek igen jól csengnek. A cél egyértelmű. A háttér – egyelőre még nem világos. De ha az lesz, akkor a nagyszerű tervek megvalósulhatnak.

A hírek szerint a Mol vállalhat majd igen fontos szerepet a napokkal ezelőtt életre hívott Team Hungary munkájában, bár egyelőre leginkább csak tárgyalásokról hallani, egyeztetésekről, de hogy kivel egyezkednek a csapatot összehozók, azt nem tudni.


Güttler Károly: csúcsközelben

Mindenesetre igen komoly gazdasági hátteret feltételező terv született meg a minap: néhány igen jól teljesítő, nagy feladatok előtt álló sportoló menedzselését vállalni ugyanis nem kis vállalkozás.



A vizesek



A Team Hungary legismertebb sportolója mindenképpen Güttler Károly. A kétszeres olimpiai ezüstérmes, egykori világcsúcstartó úszó immár az ötödik olimpiája előtt áll.



Pontosabban, dehogy áll. Készül hatalmas lelkesedéssel, úszik reggeltől napestig, s ennek eredménye is van: a múlt héten élete legjobb eredményét úszta meg 400 méteren. Ő a 2004-es athéni olimpiára gyúr.



A vizeseknél maradva, a csapatban van egy nagyszerű vitorlás egység, a háromszoros masters világbajnok Wossala György, Vezér Károly, Kovácsi László solingos trió. Velük kapcsolatban a legfontosabb esemény 2003-ban a Balatonon rendezendő soling világbajnokság lesz, amelyen igen komoly győzelmi eséllyel indulnak majd, és a team ezt az esélyt tovább erősítheti.


Valódi sztárinterjú: Güttler Károly kérdezi Kovácsi Lászlót

Hat Eb-futam 300 lóerővel



Van itt egy remek ralipáros is, a tavalyi évben kategória harmadik Dornai Tibor és Bunkoczi László. Ők igazán nagy tervekkel vágnak neki a következő évadnak.



A szándékaik szerint hat európa-bajnoki futamon állnának rajthoz – ilyen sok eb-versenyen az utóbbi időben nem indult magyar autó, általában csak egy-egy versenyre nevezett olykor hazánkfia. Új, 300 lóerős versenyautójukkal ugyan egyelőre csak a tanulmányi út kategóriába szeretnének eljutni, de ez roppant fontos lehet a későbbi továbblépéshez.



A motorosoknál viszont már most eljött a továbblépés ideje. Rizmayer Gábor a 250 köbcentisek között a gyorsasági motorosok világbajnokságán indul majd – életében először.



Vb-pontokra pörögve



– Egy Hondával versenyzek majd, amely ugyan nem gyári motor, de igen jól működik – mondta az extrem.hu-nak Rizmayer Gábor. – Bízom abban, hogy sikerül majd többször pontszerző helyen végeznem. Ebben nagy segítség lehet a Team Hungary. Eddig sok energiámat elvette a saját menedzselésem, de mostantól ezt a feladatot ez a csapat veszi át, és nekem nem kell mással foglalkoznom, csak a versenyzéssel, a felkészüléssel. Először Japánban indulok majd a világbajnokságon, remélem, jó lesz a bemutatkozásom.


A csapat (felső sor): Kovácsi László, Güttler Károly, Dornai Tibor, Bunkoczi László, Takács Viktor, (alsó sor) Wossala György, Tóth Imre és Rizmayer Gábor

Tóth Imre 19 évesen egy éve debütált a világbajnokágon, és a 125 köbcentisek között 17 futamból 16 alkalommal be is vitte a motorját a célba. Ő is motort vált, új szerelők dolgoznak majd mellette, és természetesen az igen nagy tehetségnek tartott versenyző arra számít, hogy ez a váltás pontokban is megmutatkozik majd.



Nagy cégekkel tárgyalnak



Takács Viktor az, aki válogatott vitorlásként olykor saját bőrén érezte egy háttércsapat szükségességét. Így aztán gondolt egy merészet, és saját építőipari, beruházás-szervező cégére támaszkodva életre hívta a Team Hungary-t.

– A cél az, hogy egyrészt anyagilag, másrészt szervezetileg megfelelő hátteret tudjuk nyújtani a versenyzőinknek – nyilatkozta Takács Viktor. – Ugyanakkor nem csak egyes versenyzőket kívánunk támogatni, hanem különféle versenyeket vagy mondjuk különleges expedíciókat is. A gazdasági háttérrel kapcsolatban annyit mondhatok el, hogy tárgyalunk több nagy céggel, a Mol is közöttük van, de várhatóan április elején jelentjük majd be azt, hogy mely cégek álltak a Team Hungary mellé.

Comments

comments